HARD & CORE

Jak název napovídá, jedná se o lekce, které nejsou tak úplně odpočinkové. Jejich cílem je redukce váhy prostřednictvím intervalových tréninků a současně zpevňování středu těla. Struktura takového tréninku je následující:

- začínáme DYNAMICKÝM STREČINKEM, aby bylo tělo dostatečně připraveno na danou zátěž.

- pokračujeme částí CORE-zdánlivě nenáročné cviky s vlastní vahou těla či pomocí balančních pomůcek (např. TRX, bosu, overball, flowin, odporové gumy), které vám však při správném nastavení těla dají pěkně zabrat (není prkno jako prkno, věřte mi!). Správné provedení těchto cviků je naprosto klíčové, proto je kapacita účastníků velmi omezena a lekce jsou tak na pomezí osobního tréninku a skupinové lekce.

Od této části však rozhodně nečekejte klasické posilování břišních svalů, nýbrž zpevňování celého trupu, tedy i svalů v oblasti lopatek (které jsou nejčastější příčinou bolestí ramene, šíje i hlavy) a svaly v oblasti beder a pánve (tedy ochablé šikmé a příčné břišní svaly) způsobující bolesti zad a třísel. Běžnou populaci náprava a fixace postavení lopatek a pánve zbaví bolestí, zlepší jejich posturu a celkové zdraví. Profesionální sportovce dokáže posunout významně vpřed po stránce výkonu.

- dalších 15-20 minut věnujeme HIITu (vysoce intenzivnímu intervalovému tréninku). Proč HIIT a ne jiná forma kardia?

Na rozdíl od ostatních kardio a posilovacích aktivit není trénink stavěn na střední intenzitě, ale na střídání maximální a nízké intenzity. Tento způsob tréninku je až 9x účinnější pro spalování tuků než 60minutový kardio trénink nízké intenzity nejen díky fyzické náročnosti v danou chvíli, ale také díky zrychlenému metabolismu ještě několik hodin po dokončení aktivity (tzv. "efekt afterburn"). Kromě spalování kalorií navíc HIIT brání onemocněním srdce, neboť účinně podporuje kardiovaskulární systém. Tento intenzivní trénink volí nejčastěji ti, kteří potřebují rychle zhubnout nebo posílit své svalstvo-tedy i profesionální sportovci. Je to jakýsi „budíček“, který svou náročností tělo nastartujte na nejvyšší výkony a zabrání svalům stagnovat. HIIT se často nazývá tréninkem do selhání, jelikož je plán nastaven tak, aby se poslední opakování tohoto tréninku téměř nedalo dokončit. Takže si buďte jistí, že na ke konci této části "sotva polezete"!

- několik minut pak na závěr věnujeme COOL DOWN a STATICKÉMU STREČINKU, abyste domů nakonec přeji jen odešli po svých, nejen v hezkém vzpřímeném postoji, ale i bez bolesti :)

PRO KOHO JE LEKCE URČENA: část HIIT může být pro sportovce začátečníka velkou výzvou, nicméně kde to jen lze jsou nabízeny i méně náročné varianty provedení daného cviku. Část CORE pak může odhalit slabiny i fyzicky zdatnějších jedinců a naopak jít lehce těm méně pokročilým. CORE jsou totiž svaly které nevidíme (a tudíž často ani neprocvičujeme :)

Rychlý kontakt

Otevírací dobaOtevírací doba


Po 8-12 a 14-21
Út  7-12 a 14-21
St 8-12 a 14-21
Čt 7-12 a 14-21
Pá 8-12 a 14-21
So, Ne 9-12 a 16-19

 

TelefonTelefon na recepci

702 285 490

Kontaktní formulářMáte nějaké dotazy?
kontaktní formulář

Aktuality další aktuality

11
12

Otevírací doba na vánoční svátky

Vážení klienti, přátelé,   již dnes se můžete podívat na to, jak budeme mít otevřeno na Vánoce, vánoční svátky, Silvestra a Nový rok: PO 24.12. - 8-12 ...

01
11

Nová, mladá krev!

Zdravíme všechny! Představujeme Vám dvě nové posily našeho spolupracujícího týmu. S půvabnou Anetou a jejím osobitým přístupem při vedení lekcí TRX se můžete potkávat zatím pouze ob-týden, ...

Nová, mladá krev!